Crna film maska sa aktivnim ugljem

среда, јул 05, 2017 prettyandstylish 0 Comments


Cao drage moje.:)

Verujem da ste vec do sada putem raznih socijalnih mreza mogle da se upoznate za cuvenom crnom maskom koja uklanja mitisere, a o kojoj su misljenja poprilicno pomesana, kod nekih savrseno funkcionise, dok neki jednostavno misle da je uzaludno bacen novac. Na internetu postoje mnoge verzije kako same mozete u kucnoj radinosti napraviti ovu masku, no iskrena da budem vise sam zelela da preskocim onaj lepak koji se u iste stavlja, i kupim vec gotov proizvod. Konkretno,   ovu masku mozete nabaviti u Lilly drogeriji, i moj vam je savet da nikako ne kupujete sa instagram stranica, ili kineskih sajtova, jer ne znate sta stavljate na svoju kozu.



Pre svega, ova maska dolazi u pakovanju od 75ml,  malo je jaceg mirisa, ali on vrlo brzo izvetri. Ono sto proizvodjac kaze je da se nanosi iskljucivo na T zonu, i da sama maska sluzi  regulisanju  lucenja sebuma, uklanja mtisere, i suzava pore. Kkoliko god da  imate cisto lice, uvek se tu nadje neki mitiser, ili pore koje cesto znaju da budu prosirene.



Sto se samog nacina nanosenja tice, potrebno je da je nanesete u tanjem sloju, i ostavite da se potpuno sasusi, kako bi je lepo ukonili sa lica, tacnije oljustile.

Moje iskustvo sa ovom maskom  je na kraju  ispalo pozitivno. Posle prvog koriscenja sam bila razocarana, jer sam zaista mislila da ova maska  nista ne radi. Medjutim, neophodno je da dobro naparite lice, kako bi se pore potpuno otvorile, i samim time mitiseri bolje izasli .
Kada pre upotrebe dobro pripremite lice, i  sa sigurnoscu vam tvrdim da ce raditi ono sto obecava.



Ja ovu masku koristim jednom nedeljno, i mislim da je to dovoljno. 
Ono sto proizvodjac tvrdi i sa cime se ja definitivno ne bih slozila je to da ova maska ne isusuje kozu, jer ipak to radi. Nakon upotrebe koza vam je znatno suvlja, i jednostavno vam  trazi odredjenu hidrataciju, te samim time nisam sigurna kako bi ovaj proizvod odgovarao nekome ko ima bas suvu kozu. Ako ipak imate ovakav tim koze, moj vam je savet da masku ne koristite vise od jednom nedeljno. Sa druge strane, mislim da bi odlicno odgovarala masnokozcima i osobama sa kombinovanom kozom.


Cena ove maske je nesto manja od 700 dinara. Ja cu svakako nastaviti da je koristim, jer mi se dopada njen krajnji efekat, a ukoliko i vi zelite da se uverite u delotvornost ove maske, imate moje preporuke.


Da li ste probale ovu masku, ili neku ovog tipa, i kakva su vam iskustva?

Do narednog posta..:)
MiMi..:)

0 коментара: